Promus vil sparke gang i innovationen med Crowd Think

Promus_logo

Iværksætteri og innovation. Måske to af nutidens mest moderigtige ord. Ord som ikke mindst gælder i musikbranchen, hvor nye, bæredygtige forretningsidéer efterlyses i forsøget på at videreudvikle og optimere en årgammel branche. Ny inspiration og viden opstår gennem sparring og fællesskab, og nye forretningsidéer skal på banen med ét fælles fokus: musikken.

Den 11. april inviterer musiknetværket Promus til éndags-workshoppen CROWD THINK: IDEAS FOR MUSIC 2012. Temaet er en bedre udrustning af fremtidens musikbranche og bygger på forståelsen af de kreative brancher som motor for vækst. Invitationen er åben, og alle kan deltage og bidrage med nye idéer til udformningen af én stor idétank. Deraf navnet: Crowd Think!

Deltagerne får på workshoppen mulighed for at præsentere deres egne idéer eller udvikle helt nye i fællesskab med de andre deltagere. Til slut udvælges de to idéer med størst forretningspotentiale, og Promus stiller herefter et mentorforløb og flere pitch-muligheder til rådighed.

Som tovholder i dagens program har Promus allieret sig med kaospilot og iværksætter Morten Nottelmann, som skal forsøge at styre processen og berige idéflowet blandt deltagerne. Derudover har Promus inviteret tre herrer med stor erfaring fra musikbranchen, som alle har fokus på nytænkning og entreprenørskab: Jesper Bay, Ulrik Ørum-Petersen og Chris Kroer Jensen.

Læs mere om CROWD THINK: IDEAS FOR MUSIC 2012 og tilmeld dig her.

 


Comment on this post

Nyhedsbrev



Tidligere Nyheder