Smukfest Skanderborg præsenterer Smukfest Copenhagen

logo_blue - Smukfest Copenhagen - FINAL

Pet Shop Boys, Nephew, Magtens Korridorer og Rasmus Seebach er blandt de optrædende, når Smukfest Copenhagen for første gang afholdes den 14. og 15. august, på 10-øren på Amager Strandpark. Billetsalget til festivalen i Skanderborg er gået stærkere end nogensinde, og Skanderborg Festival udvider derfor i år med Smukfest Copenhagen. ”Vi er mange gange blevet […]


Read more

Aftaler mellem tobaksproducent og festivaler var lovlige

Photograph by Daniel Acker/Bloomberg

Det var ikke i strid med tobaksreklamelovens forbud mod sponsorering, da House of Prince gav et pengebeløb til en række festivaler. Det vurderer Forbrugerombudsmanden. På baggrund af sidste års omtale i medierne valgte Forbrugerombudsmanden at undersøge, om House of Prince’s aftaler om levering af cigaretter og ydelse af et pengebeløb til en række festivaler, herunder […]


Read more

Kom med til Live Miljøet Mødes

LMM logo til dansklive 524x194

Vi byder velkommen til konferencen Live Miljøet Mødes torsdag 24. april, der for 5. gang løber af stablen, ligesom sidste år i et samarbejde mellem Dansk Live, Volcano og Unibrew. Hele musikbranchen bydes i år velkommen indenfor i Tivoli’s Koncertsal i København for 450 kr. per person, eller kun 300 kr. hvis man er mindst […]


Read more

Dansk Live indgår partnerskab med Rockmuseet

DM_negativ (3) - LOGO

Rockmuseet i Roskilde og Dansk Live har indledt et partnerskab om det digitale projekt, Rockens Danmarkskort. Planen er, at det i fremtiden skal fungere som dokumentation og formidling af musikkens mødesteder. Igennem tæt, fælles projektledelse mellem Dansk Live og Rockmuseet, vil samarbejdet bl.a. indebære strategisk udvikling af projektet samt indholdsproduktion af platformen m.v. Projektet understreger […]


Read more

KulturErhverv afholder konference

KulturErhverv LOGO

KulturErhverv sætter med konferencen MATCH14 fokus på det potentiale, som kulturlivet har for erhvervslivet. Da Royal i sin tid tog en beslutning om at integrere dansk rock som en del af deres brand, var det blandt andet med håbet om at gøre op med mange års image som grænsebajer blandt deres forbrugere. Og den satsning […]


Read more

Nyhedsbrev