Kunderejse, kanaler og kontaktpunkter på Årsmødet

Arrangementer – 12 februar 2019


Oplæg om agilt og strategisk fokus i det digitale relations- og salgsarbejde

Digitaliseringen giver koncertarrangøren mange muligheder for at kommunikere med sine gæster, kunder, brugere, samarbejdspartnere og bidragsydere mv. Men hvordan sørger man som direktion, daglig leder eller bestyrelse for at holde fokus og drev i det strategiske salgs- og udviklingsarbejde, når mulighederne til tider synes endeløse og forandringerne konstante?

Dette og mere til vil Birgitte Raben fra Advice give et bud på, med et oplæg, der griber fat omkring vigtige nedslag i kunderejsen og de fokuserede tiltag, der kan sikre tilfredshed og loyalitet hos publikum.


Om Birgitte

Birgitte er Director hos Advice og til dagligt arbejder hun med digital customer experience, strategi og ledelse. Med erfaringer og konkrete cases fra netop kultur- og fritidsområdet vil Birgitte byde ind med gode råd og vejledning til, hvordan man som festival eller spillested kan navigere agilt og prioritere strategisk i det digitale hav, så der fremstår en klar og tydelig rød tråd i de oplevelser, man som publikum er til stede i – både før, under og efter koncerten.

Se info om program, tilmelding og deltagerliste mv. på www.tilmeld.dk/Helsingor19


Oplægget præsenteres i samarbejde med KODA, og vi glæder os til at dele indsigt og erfaringer med jer på Dansk Lives Årsmøde 2019 i Helsingør.


KODA_RGB.png#asset:617